söndag 11 juli 2010

Hemsidan är på G

Hubbe in action! Nu har jag fått mitt hemsideprogram igen, så nu är det lite nya uppdateringar. Bl a på Planerade Kullar. http://www.lappbergetskennel.com/ Så ha tålamod med mig och hemsidan. Här händer just ingenting pga värmen. Hubbe badar som aldrig förr. Så fort han kommer till sjön så blir han som galen. Kastar sig och håller sig kvar långt ut så jag inte kan få tag på honom för han vill inte gå upp. Får verkligen selektiv hörsel i badet. Tror de är lite Retriever i honom också. Biella bär och apporterar saker och har kroppen som går i vågor då hon hälsar på nå´n. ( De är så Cahppés-hundarna är, hihi, Kram till Cahppés kennel ändå) Tur vi har värmepumpen som vi kan ställa om till AC, så inomhus är det skönt. Hundarna liggger mest i hallen på klinkers golvet som är iskallt. På onsdag ska vi på inoff med Putte, debut för oss med Chihuahua i utställningssammanhang. Diva får hänga med som sällskap. Tanken var att Linnéa och Sara ville åka på en liten minitutställn/semestertripp tillsammans och Linnéa skulle börja öva med sin lilla gosse inför allvaret till hösten. Sara skulle ställa Diva, bara för att ha nå´n att ställa men nu är Linnéa på semester i Överkalix med syrran och hennes familj, så de blir jag o Sara som åker. Återkommer senare i veckan med förhoppningsvis nån bild eller två.
Tack o Hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade