söndag 29 januari 2012

2012-01-29

Jilla, Biella och Diva njuter i solen
Jaa nu börjar de synas ordentligt att Diva är dräktig och även på Biella. Men de har inte synts speciellt mycket på biella förräns nu de senaste dagarna och jag har känt mig så osäker så jag ultraljudade henne häromdagen och visst var det små puppisar där, minst 3 st. Jag ville inte veta hur många utan bara få vetskap om hon var dräktig så jag inte sätter igång och göder henne med valpfoder men nu så får hon mycket mat. Båda två mår toppen. Diva har börjat tycka att de är lite jobbigt att vara dräktig. Hon springer inte längra lika fort och länge, traskar bakom efter en stund på promenaderna men fortfrande mycket pigg. Hubbe mår toppen, likaså Jilla och Putte :-) Idag söndag, var jag, Linnéa, lilla P och tikarna ute i de vackra vintervädret och kameran hängde med. För att lägga upp så många bilder som jag tog, här på bloggen är ganska krångligt och långsamt så jag har lagt upp de på facebook. Klicka här på länken kommer ni dit direkt: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150565928087940.405137.645502939&type=1
Lev väl och ha de gott

1 kommentar:

  1. Här i Alunda väntar vi spänt på på att få se Divas småvalpar...

    SvaraRadera

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade