fredag 12 april 2013

Nr 2 ur L-kullen röntgad

Härliga valpar vi har nu :) Jag låg och väntade på att jag skulle höra nåt ifrån dom men näe, så jag var tvungen till slut vid 8 att smyga upp o göra morgonbesök på wc'n. Då sträcker Hubbe på sig och brummar som han alltid gör, då vaknade dom. Startar datorn för att jag nyfiket väntar på ett hd-resultat och jippi.
Grattis Gunnar Alstéus & Sofia Alstéus till Leija's A-höfter!!!!
Nu är 2 av 4 röntgade med A E: Chappes Zanto U: Lappbergets Fâvru "Doris" och det känner jag mig så stolt och glad över då Doris alldeles i dagarna är parad :- ) För att läsa mer om den planerade O-Kullen kika in på hemsidan eller Facebook, Liselotte Ekberg. Idag får vi besök från Trollhättan av blivande valpköpare. Synd det är så dåligt väder i dag bara. Kallt och regn. Det är inget roligt väder att vara ute i och umgås med valparna men de går bra inomhus också men de har större ute. Nu vill jag gärna att det ska börja kännas som lite mera vår med plusgrader som värmer lite.
Trevlig helg alla glada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade