lördag 30 januari 2010

Lite nya bilder igen

Lappbergets Fâlli, står fint i snön.

Det är alltid lika roligt att höra från mina valpköpare som bor lite längre bort och som jag inte träffar men nån gång i år så hoppas jag att jag kan åka över till Finland. Hon är så fin Falli. Tack för bilderna Eila. Tror hon är mycket lik vår egna Doris. I morgon ska hon på utställning igen och nu har hon ju lite mer päls än förra gången så vi hoppas på ett Cert till för Eila och henne! (håller tummarna)
Här hemma så har det börja flytta några valpar och de känns som valpflocken är mycket mindre redan. Nu har vi leverans av valpar i ytterligar några dagar så de blir nog inte att skriva något mer förräns de har flyttat allihopa. Ha en trevlig helg alla!

1 kommentar:

  1. Hej
    Tack för hälsningen, alla mår bra och jag hoppas de kommer att växa och frodas allihop. Jodå vi sågs ju också i Mora för något år sedan.
    Hälsningar Merit

    SvaraRadera

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade