lördag 5 januari 2013

Gott Nytt Hundår!!

De här med att uppdatera hemsidan och Bloggen är inte min starka sida. Jag lämnar aldrig några nyårslöften men kanske ska försöka mig på ett i år, att uppdatera just detta lite oftare. Det är lite för lätt att lägga in nya bilder och text på facebook, därför blir de här lite "jobbigare" men jag lovar mig själv att bli lite bättre fr o m nu :) Diva är parad nu med Jambos Chamil och valparna beräknas födas runt den 4/3. För mer info om den kullen läs på hemsidan, vår hemsida
Kan berätta att hd-rtg för Lappbergets Jilla och hennes bror Jarak gick väldigt bra. Jilla har B-höfter och Jarak A-höfter = )
Nu i helgen är Jilla med vår dotter Linnéa, på MyDog utställningen och 1:a utställningen var idag och det gick utmärkt!! Hon fick Exc, ck, BT1 med Cert och Cacib och BIR!!! Så stolta vi är. Inte nog med det, Lappbergets Kiwi debuterade på off utställning 10 mån ung och slog på stort hon också: Exc, ck, BT2 och Res-cert!! GRATTIS Lou och Micke. I morgon är en ny utställning och vi hoppas de går lika bra i morrn också. Det är 2 små trötta hundar som varit och arbetat på mässan hela dagen. De har även gått rasparad och arbetar som monterhundar och blivit klappade av massor av människor :) Ny uppdatering kommer i morrn.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade