torsdag 10 januari 2013

Lappbergets Imze & Lappbergets Mr Lennon

Här är en stilig ung hane på 1,5 år & en liten pojke på ca 9 mån.
Imze som bor ute på Gärdet mitt inne i Stockholm är en underbart go och snäll hane dom hjälper husse att gå på möten, rita hus & till arbetet åker de tunnelbana & buss. Han har även koll på din "lillasyster" Ylva. Springa lös ute på Gärdet med alla andra hundar som är på promenad är riktigt kul. Han är hd-röntgad med B och är anlagsbärare Har ej hunnit med några utställningar men någon ska jag kunna haffa med honom på. Mr Lennon är en trofastung hane som håller sig på gården i Gränna och är glad, busig & älskar att mysa i soffan med husse & matte. Han ska oxå få springa vänstervarv nu i vår/sommar tänkte jag att jag kunde få med honom på :-) såg nu att bilderna inte hamnade som jag ville & jag uppdaterar från mobilen så få blir de lite tok ibland. 1:a bilden är på Imze sen de två med snöig hund är Mr Lennon & resten är på stiliga Imze som börjar se väldigt mycke ut som en maskulin hane <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade