fredag 17 april 2009

Hubbes små barn

Stråhles Julle. Vilken kille!!
I dag träffade jag Hubbes barn, Jänta, Julle och Jeppe. De var så goa och fina alla tre. Kanonbra på alla sätt. Hade gärna tagit med Julle hem. Han var en sån som Hubbe själv var när han var liten valp. Kontaktsökande, positiv, social och skittrevlig rent ut sagt. Jag fastnade för han direkt. Han kommer att hamna hos en familj i Värmland och förhoppningsvis så kommer jag få träffa honom nång gång framöver. Tiken, Jänta, var också en mycket tilldragande sockertopp. Hon kom till mig hela tiden och när vi skulle fika så sa hon: -Jag vill komma upp till dig i soffan och vila lite! Får jag det? Och vad tror ni jag sa; joo, självklart. Jag lyfte upp henne och hon somnade helt sonika bakom min rygg. Kolla bara in stilen på henne. Helt avslappnad och skön. Bilden på henne i krukan är som ett litet sött "påskägg" eller hur? Jeppe är en hane som också var social och söt som bara den men han fastnade inte på nån bild så där direkt. Mer bilder finns på Stråhles hemsida: www.strahles.com
Ha en bra helg, tjingeling :)
Alla 3 på samma bild i mitt knä. Fantastiskt vilken tur att vi lyckades Jänta och Julle Påskägg
Jäntas fina tassar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade