torsdag 16 april 2009

Tack Sara för "Kennelboken"!!


I dag fick jag en present av min dotter Sara. Det var nog den finaste present jag fått någon gång tror jag. En inbunden kanonvacker bok med bilder på alla våra hundar och våra kullar vi haft. Tog några kort men de gör inte boken rättvisa men ett bra tips till någon som har idétorka på presenter.(den e beställd på FujiDirekt) Annars händer de inte så mycket här just nu. Biella har inte mått illa, än så länge, så jag vet fortfarande inte alls om hon är dräktig men vi hoppas på det bästa. Återkommer med info om hennes eventuella dräktighet så fort vi har något nytt att informera om. Ha de´gott alla!!





1 kommentar:

  1. Den där var inte alls illa, fin som sjutton =). Snäll dotter du har.

    SvaraRadera

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade