tisdag 4 maj 2010

Lappbergets Hilla alias Donna!

Lappbergets Hilla alias Donna maj-10
Var bara tvungen att lägga ut en bild på mamma Diva vid undefär samma ålder. Donna är så lik Diva i kroppen och nedan huvudbild på henne och pappa Hubbe. Nu hittade jag inte de bilder jag var ute efter men vi ser stora likheter dom emellan.
Fina DonnaPappa hubbe 6 mån
Jaa nu har jag även fått bilder på Donna. När jag fick bilderna så tappade jag nästan hakan. Hon är så lik Diva men ändå så lik Hubbe! Underbart härligt att få bilder. Det uppskattar vi verkligen. Hon går kurs nere i Skåne med matte Berit och ska vara elev åt de instruktörer som ska utbilda sig till spårinstruktörer snart. Roligt för både de, Donna och matte. Hoppas på att få hinna se henne nå´t i sommar och att de kanske hinner debutera nå´t i utställningsringarna. De ahr inte blivit någon parning ännu mellan Exa och Rabbe. Hon är inte i höglöp ännu. Får se om vi provar imorrn eller på torsdag.
Tack o Hej Leverpastej :O)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade