tisdag 10 februari 2009

Jag gjorde det!!



Här är dotterns katt, Cesar. han är av rasen Maine Coon och 1 år gammal men på den här bilden ser mest ut som en elak "Gremlins"

Tänka sig. Jag klarade det den här gången. Nu har jag också blivit med Blogg. Tror att det är mycket lättare och snabbare sätt att göra lite nya inlägg till hemsidan. Den görs nämligen i ett program som görs med HTML m m, så de är lite knepigare och tar lite mer tid än på detta sätt.
Nu känner jag mig som att jag har gjort något stort i dag. Snart ska jag åka till jobbet, arbetar eftermiddag. Pratade med Anna-Lisa i dag som äger tiken, Stråhles Gizza,som vår Hubbe parat och hon är dräktig!! Hon har ätit dåligt i flera veckor och varit kräsen men så, nu äter hon och är lite allmänt så där kelig som tikarna brukar bli under dräktighet. Gärna sitta i knät, vilket hon inte gör i vanliga fall. Jippi vad kul att våran Hubbe ska bli pappa. Det kan tänkas att han får bli pappa en gång till i år. Planering är under arbete.
Ha en bra dag alla!! //L

1 kommentar:

  1. Grattis till Bloggen!
    Jag har fixat konto så jag kan lämna kommentarer, men inte satt mig in i hur den fungerar ännu. Din ser i alla fall väldigt fin ut och det skall bli skoj att följa den! Bra jobbat Lotta!
    Kramar i massor
    /Jeanette

    SvaraRadera

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade