fredag 8 maj 2009

Fiskelycka och snart en ny snygg proffsig hemsida!

I onsdagskväll åkta jag, Lelle, vår dotter Sara och hennes sambo Martin till Hävsjön och fiskade. Biella var med förstås. Vädret var inte på vår sida om jag säger så men det gjorde inget för det var någorlunda varmt och fiskelyckan var total då Martin ropar efter en liten stund: FISK!! Det var hans 1:a Regnbåge och i Hävsjön framför allt. Den sjön har inte varit hans bästa......men nu vände det. Han fick även nr 2 och sen var det Lelles tur men jag fick ingen, nåja jag fiskade bara i 5 min kanske, och inte heller Sara men vi grillade korv och fikade. Biella gick omkring och strosade. Kollade in fiskarna lite men mest var det korven som hägrade. Jag fick även igång en liten brasa mellan skurarna. Tänk vad lite eld kan göra det mysigt. Annars så händer det inte så mycket här hemma just denna vecka. Lite bilder från onsdagsfisket. Sara håller på med en ny hemsida med lite färskare info om våra tidgare kullar och vad som ska hända i planerna här hos oss. Jag skriver här så fort den är färdig men nu får vi hålla oss till tåls några dagar till. Hon är suveränt duktig på det här med hemsidor. Ha en trevlig helg alla mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade