torsdag 21 maj 2009

Nu är nya hemsidan uppe

Nu fungerar nya hemsidan någorlunda. Lite arbete är kvar. Förra helgen var vi på Lapphundsvännernas utställning i Krylbo och det gick bra. Jag hade med mig alla 4 hundarna och min grannes barnbarn Jossan. Hubbe vann sin klass och slutade sedan som BästaHane 3. Hon visade Câppa och hon var jätteduktig. De kom 5:a i samma klass gick Biella och jag och hon var så duktig, det är inte det bästa hon vet det här med utställningar, hon vann Öppenklassen. I Championklassen gick så Diva och jag och hon vann den och sen var det då slutplaceringen i Bästa Tik och då fick Diva och biella springa om vem som skulle bli 1:a. Tji fick Biella, hon slogs nämligen av dottern Diva osm sedan gick och blev BIR!! Jippi tjoho. Här följer några bilder från dagen och fotografen heter Jane Åhmark-Vikman:
Först vackra Biella!! Åsså fina Diva!!

SnyggHubbe!!

Duktiga Jossan och Câppa!!

Hihihi, ser det ut som Câppa säger. Tänk att jag fick sätta mig ner i alla fall, fast man inte får.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade