onsdag 8 juli 2009

Exor!

I dag fick jag bilder på en lättklädd Exor. Man kan lätt påstå att han iklär sig badbyxor just nu men han är fin ändå. Blir nog en riktig snygging, då han blir stor. Han är så lik mamma Biella. Hoppas jag får träffa honom i höst och då eventuellt i Sundsvall i oktober annars så blir de väl på Stora Stockholm. Tack för bilderna Sara. Annars så gör vi inte så mycket. Har precis spelat lite kort sitter just nu uppkopplad på mobilt bredband och det är såå långsamt. Skulle kunna tro att jag är "långtbortista´n" men jag är bara ca 4,5 mil hemifrån men det är väldigt dålig täckning här ute i Rimboskogarna. I dag var vi till sjön här och Hubbe skulle ju bada självklart. Han hoppa i direkt och tog sig en simtur. Han gillar verkligen det där med att bada och sen gick vi upp på bryggan och vad gör token då; Joo han hoppar i och det är nästan 1 m ner till vattnet men de bekom honom inte. Hmmm han är nog ingen riktig lapphund för jag tror inte de brukar dyka i vatten eller?? Fick tyvärr ingen bild då han gjorde det men ni kan ju tänka Er. Här kommer i alla fall några bilder på Lappbergets Exor och Sara. Ha de bra!
Åh vad jag koncentrerar mig
När får jag den där godisen, ser det ut som han tänker
Fin steglängd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade