tisdag 14 december 2010

Jaha då var det bara 10 dagar kvar...

Tills Julafton är här!
Här kommer lite bilder på Biella och hennes underbart söta dotter Golli och hennes "storebror" Icko från i somras och vinterbilden är tagen alldeles nyss. Tänka sig vad tiden går fort. Nu är de redan 1 år och nästan vuxna hundar. Utseendet förändras under uppväxten ett bra tag men sötheten består:)
Tack alla Ni duktiga valpköpare som hör av Er med bilder och lite allmänt info om våra små utflyttade "barn". Alltid lika roligt när de dimper ner ett mail.
I morgon ska jag ut med arbetet på Julbord och det är något jag tycker väldigt mycket om. Sill i alla former står högt i rang hos mig så även lax och de vilda köttet såsom hjort t ex. Jag hoppas innerligt att jag är frisk i morgon, Lelle blev magsjuk hastigt & olustigt är väl rätt ord, igår kväll så jag håller tummar o tår för att jag inte blir sjuk, så jag kan följa, men han har rumsarrest och sitter i karantän på övervåningen, stackarn, så de går nog bra. På torsdag kväll blir de "grooming" av hundarna som ska med till mässan. Biella mår bra och äter gärna ofta och mycket. Tuttarna börjar fyllas ut så allt är toppen!
Ha de gott:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade