fredag 31 december 2010

Nyårsafton

Biset provar valplådan och tyckte den var helt OK:)
Nu är raketernas tid här och Biella är den enda som inte tycker dom är trevliga. I går kväll var jag ute med de andra och de smällde och blixtrade och ingen brydde sig ett dyft. Det är skönt. I dag på da´n tog jag Hubbe, Diva & Biset på en långpromenad i de vackra vädret och redan vid halv 1 tiden så smäller de som om de vore bomber eller nå´t herrejisses, vad ska de vara bra för?! I dagsljus ser du ju inte ens de "vackra". Jag har aldrig tyckt om raketer och gör det inte nu heller då jag ser hur vissa hundar tycker de är avskyvärt. Bränna upp pengar, då kan de ge dom till mig i stället:)
I kväll blir de sitta inne och kolla lite TV, laga god mat och hoppas på en god natts sömn. Vi går ju bara här och väntar på att Biella ska börja valpa. Idag är de nämligen 63 dygn från 1:a parningen men hon parade sig under nästan 1 vecka så när de tog, de får vi vänta och se. Jag tror kanske det blir på måndag, hoppas de i alla fall då kanjag vara hemma 1 vecka med henne och valparna utan att något stör.


Vi önskar Er alla att 2011 blir ett bra och roligt år på alla sätt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade