söndag 28 juni 2009

Inget nytt å´berätta, bara varmt o soligt

Dag 59
Låt mig va, jag är trött ser du väl !

Oj vilken värmebölja det blev. Nu är det upp med tuppen som gäller och ut med hundarna medans de går att andas och sen så ut sent på kvällen men då är det skönt må jag säga. I kväll blev det en dryg timmes promenad med alla utom Nellie, både lite dopp i ån och springa runt som tokar på ängarna, tyvärr utan kameran men nu låg Nellie så gulligt här bredvid mig på golvet i hallen, som vanligt, så jag tog fram kameran direkt, så de är bara att njuta av henne. Hon har varit väldigt "loj" i dag men de har ju varit över +30 grader så de är ju inte så konstigt men hon äter och mår bra för övrigt och vill gärna vara inne där de är svalt. Nu är de bara 1 vecka kvar. Åh väntan är aldrig så lång som då de är valpar på G. Lev väl!!
PS Var bara tvungen att lägga in en fin bild på Hubbes vackra huvud. Visst har han ett fint maskulint huvud, vår gosse
090620

Bilden ovan är från idag 28/6
& nedanför är från den 24/6



Kolla min fina goa´ mage

och en gång till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade