tisdag 30 juni 2009

Vi har varit och badat!!!!!!



Nu på kvällen var jag och Sara iväg med "De 3 bockarna Bruse" alltså Hubbe, Diva & Biella. Sara hade kameran med sig och de blev många underbara bilder. Hubbe är helt tokig i att bada. Han riktigt kastar sig ut och simmar som en galning. Man riktigt ser hur kul han tykcer att det är.Får giraffhals och giraffben, vad jag menar med det syns på bilderna som kommer. Biella kan simma. Hon har bara gått i och fjantat omkring förut men aldrig simmat men så i dag hade jag på dom koppel allihopa för de är så mycket folk, simfåglar, paddlande människor, båtar stora som små m m, där vi brukar åka med hundarna, så jag tog henne i kopplet och gick ut och hon hängde på och kunde simma men usch vad äckligt, tyckte hon. Men Diva simmar så fint och stillsamt som bara hon kan medans Hubbe, jaa säger inget mer utan låter bilderna tala. Titta njut!


Näe du´, mig lurar du inte en gång till. Jag sitter bra här, säger Biella

Ser ni vad fint Diva simmar
Åhh vad skönt. Fattar ni vad ren och fin hon blir.
Se bara på följande bilder
Hubbe in action!!
FinHubbe solar sig lite
Giraffen



Hej då & Simma lugnt!

1 kommentar:

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade