måndag 8 juni 2009

JAA, Nellie är dräktig!

En av Nellies favoritsysselsättningar. Bild från -07
I dag var Nellie och ultraljudade sin mage och det fanns valpar därinne. Jag har träffat henne nu 2 söndagar på raken och tyckte väl att hon är bredare än vanligt och hennes bröstvårtor blivit större men inte så där markant men jag har ju trott att hon är dräktig men varit lite osäker , så då blev det ultraljud i dag. Hon har även gått upp 0,5 kg på en vecka så visst hade jag stora förhoppningar men man vågar aldrig lita på sig själv, då de inte är sådär glasklart. Hon är en fröken som är väldigt renlig av sig också, så att se om hon har dräktighetsflytningar har varit svårt då jag bara träffat henne 2 ggr nu, MEN nu så. Vi är så glada så glada! Hon flyttar hem till oss på söndag och då är det 3 veckor kvar till valpning. Ska ta kort på henne så fort hon kommer hit. Tänka sig att Hubbe fixade detta också.

3 kommentarer:

  1. GRATTIS! Men det var ju det jag sa ju =D

    SvaraRadera
  2. Jamenvisst, samma sa ju jag ;-), hemsidan vart jättefin för den delen, kramar Anci

    SvaraRadera
  3. Kul med valpar igen!!! Och JÄTTE fin blev sidan hälsa Sara det!!
    Kram

    SvaraRadera

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade