fredag 9 oktober 2009

De e´ fredag idag!!

Jag tog med mig hundarna och ryggsäcken packad med varm Obo'y och lite äppelpaj. Hur lyxigt kan man ha de egentligen. Solen skiner och det är lite lagom svalt ute. Kamerna hade jag med mig som vanligt men glömde bort den då jag bara satt och njöt av vädret, dofterna och alla de vackra färgerna. Här är en mindre bra bild på Biella och Diva fastnade inte alls på bild.
Hubbe har de lite jobbigt nu då han har parat Diva och Biella har kommit hem från sin parningsresa och luktar "mumma" tycker han. Han är lite ofokuserad, äter lite dåligt och "har temporärt lite nedsatt hörsel" just nu men de går snart över. Här nedan sitter han och filosoferar.
jag önskar Er alla en bra helg!!


1 kommentar:

  1. Tur att det inte är Frisco som bor hos dig nu. Han skulle vara en enda stor Tornado.
    Fina Biella och Hubbe. Osså Diva förstås.
    Sköt om er i höstmörkret!

    SvaraRadera

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade