torsdag 7 oktober 2010

Hemsidan vill inte som jag vill

Håller på att uppdatera hemsidan på planerade kullar, K-kullen och där är det 2 bilder på Diva som INTE vill in på rätt ställe eller rättare sagt jag ser dom men inte på nätet och sen är det Biséts sida som inte vill fugnera som den ska. Ha tålamod, det kommer bli ordentligt i helgen då jag får lite proffshjälp av Sara . Här är en av de bilder jag fått från Rimbo utställningen då Lappbergets Exa blev 2:a Bästa tik och tog Cert i stor konkurrens:)
Syns att de tränar lydnad, se bara vilken kontakt hon har med matte Anita. De har även börjat träna agility och de är hon som tokig i, jag menar med en mamma som heter Biella och som bara älskar allt som går fort och att man får skälla, som de säkert snart kommer börja tävla i också, om jag känner Anita rätt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade