onsdag 6 oktober 2010

Onsdag och lite bilder

Satte mig vid datorn en stund och för att läggga in bilderna här på Bloggen och fick sällskap av Putte, såklart. Han vill alltid vara med och ligger då i mitt knä men helst av allt vill han vara på databordet såhär:
Han sover verkligen ordentligt och snarkar. Vad kallas en sån hund?? Han är nog trött efter dagen:)
På förmiddagen idag före jag började jobba så tog jag alla 5 en sväng till skogen. Här blåser det jättemycket men jag hade tur att solen visade sig mellan varven. Det är så roligt att se en liten Chihuahua springa lika mycket och intensivt som lappisarna och när de lägger sig när för att vila lite, tugga på en pinne eller nå´t så är Putte fortfarande på "G". Alltid lika alert och enormt spänstig.
Här spanar Hubbe och "lillebror" Bisét. Där Hubbe är så är Bisét, Hubbe är nog hans Idol
Igen så är Putte på span
Söta, busiga, tokiga och härliga Bisét tar sig ett litet mellanmål:)
Nu ska jag och Linnéa dra till Stinsen en sväng för att byta min klocka. Köpte en ny riktig armbandsklocka som jag fick åka o byta batteriet på dagen efter jag köpt den. Så med nytt batteri var jag stolt och glad över min nya klocka. Nuförtiden har man ju ingen armbandsklocka då klockan finns på mobilen som alltid är med men har du inga fickor, vilket jag har flera byxor som är så, så är du helt "tidlös" hihi men den lyckan varade knappt en dygn nu står klockan stilla igen så nu blir de ny klocka. Linnéas körkorttillstånd har kommit och våra handledarbevis så nu ska vi ut o köra. Tjoho, se upp i Väsby -trakterna för nu kommer Linnéa alias Blondie ut på vägarna. Lev Väl:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade