fredag 26 november 2010

Nu är det vinter :)


Och Putte behöver kläder på sig till skillnad från lappisarna som har de bästa kläderna för vädret





Och hundarna är så glada:) :) Försökte få en gruppbild som julkort men icke sa nicke. Då de är 4 st som sitter o tittar o lyssnar på trafiken som går förbi och jag var ensam ute på promenad så blev de som de blev......Bilderna då de står o spanar ut över pulkabacken som är alldeles bredvid oss var jag lite nervös för nedanför så gick de 2 rådjur, därav Putte o Hubbe i koppel.
Lite bilder från dagens promenad. Det blir inga bra bilder då de är så mörkt ute fast de är mitt på da´n och snön vräker ner. Även vår lilla Chihuahua Putte hänger med på promenaderna fast nu i kväll då vi har -11 så börjar han tycka att det är lite kallt om tassarna.
Vi kommer att ha uppfödargrupp på Stora Stockholm, utställningen som är den 19/12 på mässan i Älvsjö, och de ska bli jätteroligt. Jag kommer stå i rasmontern både lördag och söndag med några hundar och göra god reklam för våra underbara ras.
Nu gör vi helg och pyntar inför advent. Ha de gott ute i landet och jag vet att våra 4-benta vänner är lyckligast nu i detta väder:)

1 kommentar:

  1. Toppen att du ställer upp så bra i montern! och visar vår härliga ras.

    SvaraRadera

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade