fredag 8 april 2011

Bild även på Jarak

Kolla in blicken på denna grabb
I dag kom det en liten hälsning på mailen från Jarak och hans husse, det är alltid så roligt att höra från Er. Han växer och frodas väger nu 7,5 kg och är inte riktigt överens med den snöfattiga marken som är nu, -Var ska man nu bajsa och kissa ?? Han är en sån stilig gosse :o) Här hemma är de lugna gatan. De händer inte så mycket men jag känner mig lite piggare idag igen, de verkar gå upp och ner men det är på väg åt rätt håll. Blev sjukskriven 1 vecka till och veckan efter det har jag semester, valpsemester, så nu ska jag väl vila upp mig ordetnligt och bli frisk för resten av året. Tydligen mycket vila som gäller när man varit så här dålig som jag har varit, så nu väntar jag bara på att vakna en morgon och känna: Wow idag känner jag mig frisk och pigg och vill städa, typ dammsuga och tvätta fönster eller nå´t! Får se när den dagen kommer men den kommer snart, jag känner det. På Diva-fronten är det lugnt. Lelle planerar att åka upp mot Överkalix på onsdag nästa vecka för vi tror de blir höglöp och parning torsdag och fredag. Trevlig helg alla glada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade