torsdag 7 april 2011

En liten Jillabild

Blev lite konstigt ljus i skogen då de var mulet och jag har fotat med mobilen så hennes blick blev lite skarp
Försöker fånga Jilla på bild varje dag men lyckas aldrig, hmm, blir nog mycket utställningsträning med denna lilla tös då det där med att vara stilla är inte hennes grej men något hon är jätteduktig på är att hoppa och studsa!! Äta är också en favoritsysselsättning, tur hon är så aktiv så hon inte blir lite tjock om magen. Inomhus är hon redan en typisk lapphund med den karaktäristiska Av-&På knappen. Hon är väldigt lugn inomhus och vilar då de vuxna bara vilar inne, så de är skönt. Vi röjjer utomhus. Troligtvis blir jag sjukskriven 1 vecka till, då jag inte känner mig riktigt pigg och frisk men jag är ju bättre. Har varit och tagit nya prover i dag så jag får svar på hur de blir imorgon. Men nu har jag kommit så långt att den här gången ska jag vara frisk innan jag går tillbaka till jobbet. Vill inte ha fler infektioner något mer i år. Ska lyssna på kroppen och doktorerna den här gången. Man lär så länge man lever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade