lördag 21 november 2009

Lite mindre bra bilder, igen!

Idag så kom ju solen fram men jagkom inte ihåg att ta fram kameran då den visade sig. Så de blev kamera fram då de redan börjat skymma, därav de "mindra bra" bilderna. Båda hundarna ser konstiga ut. De äter som små hästar båda två och Divas valpar känner jag hela tiden nu. Ska känna på Biella i morgon. Hon ligger inte lika mycket som Diva i mitt knä, därför har jag inte känt på henne på samma sätt ännu.
Undrar hur många det är därinne egentligen??
Divas siluett är inte så stram längre. Hon börjar likna ett litet hängbuksvin men är fortfarande väldigt smidig. (på denna bild står hon väldigt konstigt och den är mycket suddig/oskarp) Hoppar lätt upp i både soffan och i sängen. Hon har nog haft det lite jobbigt i veckan som varit, ville inte riktigt gå med ut på promenaderna utan bara sova/vila men nu så har det vänt igen. Hon hänger med så bra likaså Biella. Det enda som egentligen märks är väl fodermängden som går åt :) och sen är det ganska så varma inom sig.
Här syns det också, tycker jag i alla fall, att hon har en rund form och lite hängig....kolla pälskanten nertill
Biella är stor och bred och här letar de godis i gräsmattan som jag kastade ut åt de igår men som sagt, så har maten ganska hög priotering i deras vardag nu. Här syns det också att det inte finns någon midja kvar utan bara en stor och gosig mage.
Ha de gott tills vi syns igen nästa gång



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade