onsdag 18 november 2009

Liten uppdatering

Biella visar magen. (Hubbe är med på en hörna i bakgrunden alltid där det händer nå´t)
och en till lite mera närbild
och en till igen. Här ser man hur smarta deras kroppar är som fäller pälsen på "matbordet" så de är dukat och klart då valparna kommer ut och kan börja äta direkt.
Här ligger Diva och myser i mitt knä. Ni ser högen med päls bredvid mig. Det är hennes magpäls som jag bara tog lite löst i och så faller allt bara bort. Smart!! Det är synd att det är så dåligt väder ute. Min kamera är inte så bra på att få till bra innebilder. De syns inte hur bred och rund hon är runt om och över magen. I kväll kände jag de första fosterrörelserna. Åh vad det är spännande och mysigt. Biella har jag inte känt något på ännu men å´andra sidan är hon större och hennes skinn är uttänjt två gånger tidigare och hon är så stor i kroppen. Tror och hoppas på att hon valpar några dagar efter Diva.
Dålig närbild på Divas mage. För en vecka sen så var hennes mage helt täckt med päls.
Man ser lite av hennes rundning över ryggen eller är det kanske bara jag som ser det för att jag vet hur hon ser ut??!!
MysDiva!

1 kommentar:

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade