lördag 7 november 2009

MH 091107

MH 091107

Här är en bit av avståndsleken med Frisco

och här är hans "skrammel" Som taget ur en lärobok, om jag själv får tycka nå´t och Jaa, jag är stolt!
Vilken dag jag har haft! Wow. Tack så mycket alla mina härliga valpköpare som har varit och MH:at sina hundar idag. En hel drös med Svenska Lapphundar blev det, 5 st och alla från mig. (nåja Hubbe är ju från Cahppés ) Sen var Pixie, Exa, Doris och Frisco. Hade laddat batterierna till båda videokamerorna, heter det så??, hittat band så jag var laddad upp till öronen men vad händer; Joo batterierna höll bara för 1:a hunden och det var Hubbe, tack för filmningen Jojo, sen kunde jag filma lite med min vanliga kamera så de är de ni ser här. -VNi kan ju tänka er hur arg jag var över dessakameror grrr.... Jag är såå nöjd med våra Lappbergare. Alla stod pall för hela banan och bara 1:or och 2:or på skotten, skönt, inga kvarstående rädslor överhuvudtaget för nå´t. Ska se om jag kan lägga ut allas MH-beskrivningsprotokoll på hemsidan men ni får hålla Er ett tag då jag inte är så bevandrad med min hemsida! Så Sara om du läser det här så är de en liten pik till dig!!
I morgon ska jag upp med tuppen igen och vara på klubben i Märsta hela dagen och se på lite Finska Lapphundar och mata "figgarna". Väntar på bilder på Frisco & Pixie och här kommer en liten söt Exa!

Doris fastande ju inte på bild som vanligt men ska försöka en annan dag.
Ha nu en trevlig lördagkväll alla mina vänner.
Tack och Hej Leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Svensk Lapphund

Svensk Lapphund
Biella

Bloggintresserade